!!princess riedaqib

Friday 30 December 2011

...bicara hati..

bukanku pinta untuk jatuh cinta..
mungkin iaiya satu ketentuan...
bahawa kau dan aku do jodohkan..
aku tkut khilangan teman yg aku syang..
dan kehadiran kau memang tepat pada masanya..
namun aku tidak pasti sebenarnya..?
wajarkah tindakan kita dlm mencipta ikatan yg aku tidak pernah trpikir selama ini..
tanpa kasih syng sperti psangan lani kau dan aku brsatu..
jangka waktu yg kita ambil untuk menyempurnakan ikatan ini..
akhirnya telAh menghanyutkn kita dgn prsaan syng anugerah tuhan..
aku berjaya menempatkan prsaan di jiwamu
dan kau telah mencuri hatiku ini tnpa aku sedar.

    tetapi

mengapa mesti kita berjauhan
hnya kerna sedikit rintgn yg dtg dlm khidupan kita
mengapa harus kau dan aku menjadi mangsa prpisahan ini
seAndainya kita perlu memendam kerinduan yg amt membebankan
YA ALLAH skiranya ini adlh ujian darimu..tabahkanlah hati ini..
jgnlh kau mngigalkn aku brsama sama kerinduan..
yang hnya akn menjadi milikmu..
pulanglah..kerna hnya kau yg aku rindu...







No comments:

Post a Comment