!!princess riedaqib

Sunday 15 January 2012

jaga malam..

aku memang suka berjaga malam..bgku malam umpama siang..malam umpama malam yg aku suka..siang aku lebih suka tidow..hahahaha...nk ganti x tidow malam katakan..

bak kata math lutfi..aku buat kerja dua hari xtido kot memang la x lama mana dua hari tapi kalau dua hari buat kerja x henti2 memang lama kot...hahahahha...

ni entry aku pd pkul 6.57 pg...smbil mlayani bicara hati...penat kot nk tnggu smpai penuh al mklumlah wifi free..
aku ciap boleh tumpang dengar burung brkicauan pagi2...bukan bunyi ayam k sebab puncak alam aku x pnah nmpak ayam kalau veruk or kera aku nmpak lah kn da nama puncak mesti banyak bukit kan kan...

dlam kesunyian pagi ni aku trpikir kata2 hikmat ni..
loving somkeone who doesnt love you is like waitng ship at air port...kata2 hikmat ni memNG comey lh sngt tp aq xmampu nk ikut kata2 hikmat ni..aku pun xthu knapa..

mgkin di sebabkan prasaan aku sndiri atau aku memang xpnh kenal putus asa atau aku x snggup nk buang semua nni ntahlah aku pun xrthu..
bak kata human comm communication is complicted..
kesan drpd study human comm untuk exam selasa ni kot..

cukuplah smpai di cini..kisah kita..jgn tngisi keadaanya..bukan krna kita brbeza..
tapi aku cuma mgntuk sahaja...salam.

No comments:

Post a Comment